Hallongården och Kämpinge

Hej på er!

Har ni haft en bra måndag? Vår har varit jätte mysig. Vi startade som sagt dagen med tvätt. Det var inte så värst mycket som låg i tvättkorgen så det gick ganska smidigt. Sedan spenderade vi dagen med mamma/mormor och gammor. Lunch på Södeslätts Golfklubb, en snabbvisit på Hallongården och sedan avslutade vi med glass i Kämpinge. En kanondag med andra ord. Nu ska lilleman i säng och jag ska sätta på "Wallander - Jokern".
Hoppas ni får en fin kväll!

Kram och hej!









3 kommentarer:

  1. Gott med saft =) Kika gärna in på min matblogg där jag just nu har en tävling perfekt för småbarnsföräldrar =)

    SvaraRadera
  2. Ja men jaa, det skulle jag ju faktiskt kunna göra, kanske. Jättebra med tips på videoinlägg då det känns så fånigt att bara sitta där och prata :D

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket, vad glad jag blir♥
    Häftigt att våra små sötisar är födda nästan samtidigt, dock tungt med en tuff start. Men vår lilla tjej repade sig fort och idag är det full fart på henne, och på mamma med som jagar efter hennne!
    Både hon och jag mådde dåligt under förlossningen så då blev det ett urakut snitt, med andra ord blev jag sövd. Hon andades inte när hon kom ut och mådde inte bra, så det blev en tuff tid på neo med hjärnskanning och annat, men idag är hon fullt frisk och det enda som kom av den tuffa förlossningen var att hon hade en liten infektion i kroppen under tiden på neo. Dock var hon väldigt tagen av den tuffa starten. Man kan inte annat än att tacka för att det finns så härligt folk på neo och förlossningen.
    Hoppas att din lille kille mår bra idag! Är det en liknande historia för er också?

    Detta blev visst långt...
    Kram

    SvaraRadera